Upp och hoppa

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 07:17:56 | I kategori: The life of Sandra


Igår premiärhoppade jag Mirantos sen SM. Det var första gången Agnetha och Douglas såg honom "in action" också. Han kändes riktigt bra! Lite ivrig, men väldigt luftig och fin. Så nu är han faktiskt anmäld en tävling om några veckor, självklart lite lägre klasser. Men vi är på g igen!

I natt åkte de till Kiel med Talina, Caliando och Niveau. Förra året vann Tara GPn, så vi hoppas väl på en favorit i repris! Hemma blir jag tillsammans med Ebba som är här och tränar under ett par månader. Kul med sällskap! Så nu ska jag äta lite frulle och gå ut och rida Mirantos innan kl 9. Prince får motionera ikväll när jag har slutat :)





/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sara

Kuuuuul att komma igång med herr grå igen! :D

2011-10-13 @ 20:28:49
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att Mirantos börjar komma igång :)

2011-10-13 @ 22:47:12
URL: http://camfra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0