Uppdatering!

Publicerat: 2011-10-08 Kl: 11:06:04 | I kategori: The life of Sandra




Det är ärligt talat svårare än vad jag trodde att driva en blogg på sidan om just nu. Det har den senaste tiden blivit väldigt långa dagar, så fort man är inne i lägenheten vill man antingen äta eller sova :) Jag har knappt tid att svara på sms eller prata i telefonen, känns det som. Ännu mindre tid att sitta vid någon dator, vet knappt vad som händer i mina vänners liv. Men när man skrittar av någon häst har man alltid lite tid att kolla snabbt på facebook eller langa iväg ett sms! Men nu ska jag verkligen försöka ta mig tid att blogga, åtminstone nått inlägg om dagen. Det är många som uppskattar bloggen och då vill jag verkligen fortsätta också. Jag ska göra mitt bästa!

Dagarna rullar på här iaf. Båda mina hästar känns så himla bra just nu! Sån här fin känsla har jag inte haft på någon utav dem de senaste halvåret. De känns så himla fräscha i kroppen, vilket självklart är superkul. Jobbdagarna ägnas främst till ridning och jag känner själv att det händer någonting varje dag med min ridning. Det känns otroligt inspirerande då jag i princip alltid har sällskap i ridhuset av Agnetha eller Douglas att titta på, få feedback eller bara prata med. Jag försöker verkligen utnyttja tillfället till max och lära mig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. 

 Just idag är jag ledig. Så har inte kommit upp ur sängen än (underbart! det bästa med att jobba är att det är så jäkla skönt att vara ledig). Ska snart ta en lång dusch, städa lite och sen gå ut och rida mina hästar. Ikväll åker jag kanske in till Flyinge på hopphästauktionen. Jag har aldrig varit där, så det skulle vara riktigt kul! Douglas hoppar idag final på en riktigt fin 5-åring och har imorgon även en 6-åring i final. Kanonbra att ha kvalat båda unghästarna till final. På onsdag åker "A-laget" på tävling till Tyskland och jag ska vara hemma och rida. Denna gång ska jag försöka undvika sjukhusbesök eller någon annan form av dramatik när jag är ensam ;)

Vi hörs senare! Men nu har ni iaf fått en liten kort uppdatering om hur läget ser ut här just nu.

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sanna

All uppdatering som kommer, oavsett hur sällan är alltid läsvärd! Även fast jag inte känner dig så har jag följt din blogg länge nu, och tycker att det är så inspirerande att få ta del av dina dagar. Keep up the good work!:)

2011-10-09 @ 20:07:15
URL: http://qviickens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0