Ett år sedan, tiden går fort!

Publicerat: 2011-09-24 Kl: 10:03:00 | I kategori: Tävling


Just nu pågår Umeås nationella tävlingar i vanlig ordning. Umeå ligger varmt om hjärtat och jag gillar otroligt mycket att vara där. Trevliga tävlingar, mycket kompisar och mysig atmosfär. Love it! Men i år är jag tyvärr inte där.. Istället önskar jag alla grymma vänner stort lycka till i helgen!

Förra året var jag där. Jag hade en grym helg! Prince inledde med att vinna sin klass och fick sedan även en fjärde placering och en tredje placering med sig hem. Mirantos fick en fin fjärde plats i 140 och fick sedan debutera 145 med vinst!

Det var helt otroligt roligt, jag visste verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta. Vi skulle in och smaka på svår hoppning, lära oss. Första gången för oss båda och så går vi in och vinner!! Nervös var jag och satte inte den optimala rundan, men hästen visade att han absolut hade i de klasserna att göra. Vi fick även vara med på en stor och jättefin bild i Ridsport veckan efter. Ett kärt minne som kommer följa med hela livet, fina Mirantos ♥


Grundomgången

Omhoppningen

Bild i lokal tidningen

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stiliga rundor!

Älskar sucken efter sista språnget i omhoppningen :)



Skönt att du snart är på g igen!

2011-09-24 @ 16:08:38
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com
Postat av: Jenny

Du är alltid välkommen tillbaka =)

2011-09-24 @ 19:58:16
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Sara M

Och jag kommer ihåg det som igår när du ringde... MAGISKT!! :) fina ni.

2011-09-26 @ 09:52:01
Postat av: Erica

Kommer ihåg fina 1.45m rundan =)

2011-10-02 @ 01:47:36
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Runo ;Farmor

Hej Sandra det är roligt att läsa och se att det går bra för Dej!fortsätt och träna så kommer du att gå långt inom ridningen Mycket Lycka Till Hälsn Runo, Farmor

2011-10-27 @ 17:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0