Frustration

Publicerat: 2011-09-17 Kl: 22:12:10 | I kategori: The life of Sandra




Usch vad less jag är på mina fingrar. Jag vill vara hel och tillräcklig NU! Redan trött på det här. Kan mina jäkla fingrar inte läka liiiite fortare? Behöver lite ridning i tillvaron för att inte deppa ihop helt nämligen.. :) Så just nu är jag deppfia och det enda jag kan tänka på är hur tråkigt allt är just nu, hahah! Jaaa, stackars stackars lilla mig :P

Annars är det väl som vanligt här. Next competition är unghäst-VM med två hästar :) Mina hästar har lite vila eftersom jag inte kan rida vilket inte gör någonting. Prince hade jag tänkt att han skulle få vila lite snart i vilket fall som helst eftersom han har gått ganska mycket och dessutom gått jättebra! Pirro har ju gått på halvfart, så lite extra vila skadar ju knappast. De blir lite lurvigare och rastlösa bara ;)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sandra du kan inte ha de så här..inget bra liv för dig,hälsan i första hand..kram pappa

2011-09-17 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0