fuckat internet

Publicerat: 2011-09-03 Kl: 07:19:09 | I kategori: The life of Sandra




Internet spökade igår igen, men nu fungerar det igen. Ska strax ut till stallet, tänkte vara ambitiös och motionera mina innan jag börjar jobba. Så himla skönt att komma in tidigt på eftermiddagen/kvällen sen. Imorgon är det tävling, Douglas med fem hästar och jag med Prince. Så det är ju några som ska snyggas till idag :) Lina är nämligen ledig idag, så det blir väl mitt jobb idag då antar jag ;)

Igår var Douglas och Agnetha borta på fm och visade en superfin fyraårshingst. Så jag red bara igår. Fick ihop sju hästar igår. En riktigt bra dag alltså. Vi var klara tidigt i stallet också, så avslutade dagen med en mysig uteritt på fina Prince!

Nu ska jag klä på mig och gå ut, vi hörs senare!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0