Gårdagens humor..

Publicerat: 2011-09-21 Kl: 22:33:52 | I kategori: The life of Sandra


Douglas - Sandra, jag la fram en ny handske åt dig.

Sandra - Haha jasså? Jamen, det kan ju vara bra! Skulle behöva gradera ner mig till nått annat från grythandsken eftersom jag kan använda handen lite nu.

Douglas - Jaaa, det är en sån där arselvante!

Sandra - Arselvante?

Douglas - Ja, en rumpvante.

Sandra - Haha eh jaha? Får väl gå och spana efter handsken sen då.

Jag går in till stallet..

Och vad hittar jag? Haha, jo en sån där handske som används när ston insimineras. Höhö, kul kul ;) Kan tänka mig att det skrattades lite gott i ridhuset :P Faaaast lite fiffigt var det, men bandaget var för tjockt och gick inte ner i handskens fingrar.



Humorn på Fulltofta fortsätter.. ;)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0