Letar mig tillbaka

Publicerat: 2011-09-23 Kl: 21:35:06 | I kategori: The life of Sandra




Prince och jag debuterar 135cm för ganska så precis två år sedan, så himla amazing ♥

Nu börjar jag se ljuset i tunneln, ge mig en vecka till så kan jag nog rida fullt ut sen. Jag är tillbaka på hästryggen, men har lite problem att hålla i tyglarna ordentligt. Men red tre stycken när jag kom hem från sjukhuset igår och fyra stycken idag. Så jävlar i min låda vilken träningsvärk jag har i vader och lår idag, efter all kantring. Jag får nöja mig med att kantra hästarna (alltså galoppjobba i lätt sits) och trimma de snälla med extra mjuka och fina munnar ;) Det är inte lätt att vara invalid inte.

Imorgon blir det premiärtur på mina fina efter deras vila och min konvalecens, snacka om lycka! Jag vet inte riktigt vem som längtar mest, om det är jag eller dem. Dessutom ska jag ta tag i klippning inom de närmaste dagarna. Just nu är de lite långhåriga och skaffat sig några extra kilon. Så nu är jag taggad på att komma igång igen och se vad hösten bjuder på i träning och tävlingsväg!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan så kul Sandra att du e på "G" igen du är en kämpe..otroligt duktigt..kram/pappa

2011-09-23 @ 22:05:04
Postat av: sara

Åh vad härligt!

2011-09-23 @ 22:28:46
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Så roligt att du är på gång, önskar dig all lycka till nu framöver! Stor kram.

2011-09-24 @ 10:19:12
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, tur att de har några snälla ej-människoätande-hästar åt dig ;)



PS!

OMG vilket språng på den andra bilden! Jesus christ...!

2011-09-24 @ 21:15:26
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0