turbulens

Publicerat: 2011-09-16 Kl: 21:12:39 | I kategori: The life of Sandra




På grund av bristande internetuppkoppling har jag inte kunnat uppdatera som jag borde här. Dessutom är det jobbigt att skriva med en hand, som ni kanske förstår :)

Jag var till sjukhuset igår. Lillfingret har läkt fint och ska börja tränas hos sjukgymnast (hahah), ringfingrets infektion var oförändrad. Det får man väl ändå se som bra, skönt att det inte har blivit värre. Så jag tragglar på och blir less på att jag inte kan rida på ett par veckor till antagligen. Nästa vecka hoppas jag på att kunna ge upp grythandsken iaf ;)

På Fulltofta rullar dagarna på. Vi börjar få höst här i Skåne. Än är det grönt på träden, men det börjar verkligen bli kallare i luften. Kändes speciellt igår kväll när vi var på kvällstävling med ett gäng hästar. Riktigt ruggigt. Att man aldrig lär sig att klä på sig ordentligt på hösten. Hoppas att alla ni läsare också har det fint!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sara

Haha sjukgymnast för lillfingret, men det behöver ju sitt också men det låter kul! :D Krya på dig!

2011-09-16 @ 21:28:43
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Carolin

Hur gör du med dina hästar nu? Rider Douglas dom eller har de vila? Krya på dig! :-)

2011-09-17 @ 08:47:07
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att det verkar läka ihop i alla fall, så du inte fick nå mer infektioner

2011-09-17 @ 11:08:08
URL: http://camfra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0