Vinterskor?!

Publicerat: 2011-09-18 Kl: 22:28:17 | I kategori: Utrustning


Jag verkligen behöva ett par bra skor att ha i stallet i vinter. Någon som har nått bra tips? I och med mina problem med foten, så måste de vara bekväma att gå i. Måste också vara varma och vattentäta. Men måste absolut inte vara för ridning. Utan bekväma och rejäla skor att ha i stallet utan att bli blöt eller frysa om fötterna.



Har aldrig haft några riktigt bra skor på vintern. Kört hårt på uggs tidigare vintrar, men det kanske inte är så optimalt egentligen om man skulle bli trampad på tårna :P Inte speciellt vattentätt heller.. Så kom med tips!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har sett att ariat har kommit i en vintermodell. Som är fodrad och vattentät, för under 2000 kr.. De är grymt sköna och ska själv köpa mig ett par.

2011-09-18 @ 22:57:05
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uggs är inte vattentäta och inge sköna att gå i. Dock väldigt varma. Jag skulle sattsa på en fodrad högre stövel/känga. :)

2011-09-18 @ 23:27:03
Postat av: sara

Jag har riktigt bra boots! Samma form som uggs men av vattentätt läder + stålhätta, grymma! Fryser aldrig, ska se vad dom heter :-)

2011-09-19 @ 12:01:24
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: LovisaOfApril

UGG Australia har jätte bra vinterskor som ALLA är fodrade, inte bara Uggs :)

2011-09-19 @ 20:35:32
URL: http://www.lovisaofapril.devote.se
Postat av: Yvonne Idehäll

För ca 5 år sedan var jag till Naturkompaniet och bad dem hitta skor som man inte frös eller blev blöt i, de skulle också vara lätta och det skulle gå att rida i. De tog fram ett par kängor från Lundhags. Dom var dyra men jag har haft dem i 5 vintrar och de har motsvarat alla mina förväntningar. Det syns fortfarande inte att de är använda. Jag tror att det var "livstids garanti" på dem. Värda varje krona.

2011-10-16 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0