Fan

Publicerat: 2012-04-14 Kl: 08:48:30 | I kategori: The life of Sandra


Chester stannade tyvärr inte kvar i hagen igår.. Rent ut sagt, sopor av två hagar.. Så jag ägnade hela eftermiddagen efter att jag kom hem från tävlingen att stolpa hagar och dra nya tråd istället för att rida båda två där hemma. Vad ska jag göra för att få honom att gå kvar i hagen?!?!? Alla förslag mottages tacksamt. När jag var klar med det så fick Nemo lite motion iaf. Riktigt lugn och cool igår :)

Mirantos spräckte nollan och hade fyra fel i gårdagens klass. Men han var jättefin!! Det kändes som Bim sa, "det ser ut som om det är du som rider igen". Nu tänker jag nöta på och hoppa lite lägre klasser som jag har gjort för att verkligen få tillbaka ridningen och flytet. På god väg just nu känns det som :) Ikväll rider vi lag! Så ikväll är det ni som hejar fram Tierps elitlag i Ridsportallsvenskan! ;)



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: elin

du får spika ett 3 m högt trästaket! ;)

2012-04-14 @ 09:12:43
Postat av: Amanda

HEJJA HEJJA!!! ska hejja lika mycket när ni rider finalen på strömsholm sen!

2012-04-14 @ 10:30:42
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: sara

I knooooow!



http://ipod-accessories-review.com/wp-content/uploads/2011/02/jpogpc002.jpg

2012-04-14 @ 15:49:13
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Matilda

Min förra tog sig igenom ALLT!!! Så jag drog höga trådar likt jag hade stängslat in en T-tex sen drog jag en tråd som satt fast i en hörna så jag kunde lyfta den upp i andra änden och så satte jag den lite innan för de vanliga trådarna så bara hon närmade sig så drog jag i den så hon fick sig en smäll! Tog 4 ordentliga smällar sen sluta hon hoppa ut! De hände någon enstaka gång men blev mkt bättre! Känndes skit att ge henne smällar men de hade känns sämre att få avliva en påkörd häst! Sen hade jag en som gick runt och letade efter svagheter i elen och han fick jag aldrig rätt på! Hur tar din sig ut? Går han sj?

2012-04-14 @ 22:12:05
Postat av: Carolin

Shit att han inte stannar i hagen!! Hur högastaket har du nu?

Hjälper inte med typ halm i hagen, så han kan sysselsätta sig? Eller en boll?

2012-04-14 @ 23:24:26
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0