Genrep

Publicerat: 2012-04-30 Kl: 16:49:01 | I kategori: The life of Sandra



Idag har det varit så varmt att hästarna har gått utan täcken i hagen och vi har ätit lunch i solen. Så jääääävla skönt att slippa kylan!!

Idag har vi hoppat på vår stora utebana hemma på klubben tillsammans med några lagkamrater. Genrepat inför helgens tävlingar och elitomgång 2 & 3. Alla hästarna såg ut att vara i finfin form! Som vanligt får jag inte riktigt till det när jag som allra helst vill.. Skitsnack ger inte heller självförtroendet någon kick direkt :) Men det är väl såna käftsmällar man får ta i den här sporten. Vi har ju iaf varit bra tidigare, vi kan! Tillbaka ska vi också. Vi är på god väg dessutom.

Pirro var pigg och glad och hoppade snällt runt banan. Hästen känns hyffsat bra inför helgen, bara jag som sak skärpa mig i vanlig ordning och jag hoppas innerligt att det går bra för oss och att vi tar oss till Strömsholm!!

Nemo har sovit sig igenom hela dagen idag tror jag. Trött häst efter en hård helg! Han får välförtjänt vila i två dagar nu.

Ikväll tänker jag deppa vidare i min ensamhet hemma framför någon bra film eller så. Känner mig jävligt låg just nu och kan nästan bara tänka värdelösa tankar. Så håller mig hemma och tar det lugnt istället. Ha en trevlig kväll allihopa och drick med måtta! :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Pernilla DannbergPernilla

Ryck upp dig nu!! Skit i vad "folk" pratar!



Du är såå välkommen hit ikväll om du vill!!



Kram på dig!!

2012-04-30 @ 17:07:53
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

LYCKA TILL I HELGEN!!!! önskar Maria Sjöström

2012-05-01 @ 20:27:53
Postat av: sara

sv. Jaaa din grå kille är ju förfärligt snygg i rosa, det får bannemej sitta på nästa tävling, riktiga män kan ju bära rosa eller hur? Hihi.



Men blä för skitsnack! Jag hoppas innerligt att du inte tar åt dig, du är en hur duktig och inspirerade ryttare som helst! Du får hojta till om du kommer förbi Stockholm någon gång och håller träningar, jag är gärna med :-) Kram!

2012-05-01 @ 21:39:28
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Mimmi

du har alltid haft en fantastisk känsla Sandra, redan när vi var små. tvivla in på den :)

2012-05-02 @ 15:26:01
Postat av: Josefina

Skit i vad alla folk pratar om !

Det betyder bara att de är avundsjuka på din ridning och häst , inget annat !

Styrkekram !

2012-05-04 @ 14:59:08
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0