Högbospelen 2012

Publicerat: 2012-04-19 Kl: 15:14:26 | I kategori: Lite annat kul


Jag har tidigare berättat om Högbospelen här i bloggen där Ryttarstugan är med och sponsrar med ett superhäftigt meetingpris! De hetaste inom ridsporten just nu, en Prestige S1 värd hela 52.999kr!! Utöver sadeln kommer det delas ut fina hederspriser till helgens bästa senior, junior/YR och unghäst.

Högbospelen har blivit så populära att många klasser var fulla kort efter att anmälningstiden öppnade, men för att göra det möjligt för alla att starta har de flyttat klass 1, 110cm till onsdag 2/5. Det innebär att klass 2 och 3 är nu öppna för flera anmälningar. Även klass 4, 5 och 8 är öppnade igen!

Behöver ni göra några ändringar i era anmälningar eller vill anmäla er gör ni det i er TDB. Ni kan även klicka in här för att få den senaste informationen om tävlingarna :)

Jag hoppas att vi ses där!


(klicka på bilden för att läsa mera om den revolutionerande sadeln och även få se en film!)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad jag önskar att det låg lite närmare så jag kunde åka dit! :(

2012-04-19 @ 15:50:31
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0