Hokus pokus!

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 22:32:37 | I kategori: The life of Sandra


Vill börja med att säga, kul med så mycket rolig respons på Bloppisen!!!

Bet ihop och körde på ändå idag! Efter att Sofie kom och trollade bort nästan allt det onda grejade jag att rida tre hästar. Hon gör underverk med mina hästar och dessutom med mig, grym tjej! Mirantos gick på banan hemma och kändes väldigt pigg och motiverad. Småttingarna åkte till ridskolan för att hoppa ordentligt. Chester har ju galet mycket spring i benen, men hoppade snällt runt en bana på tävlingshöjd. Nemo är en riktigt fin häst och passar mig så jäkla bra. Han hoppade plättlätt runt en bana, dock på ngt lägre hinder än Chester eftersom det hade börjat skymma. En tävlingsdebut om tre veckor känns som ett rimligt mål :)

Imorgon blir det fullrulle. Åka iväg på morgonen och ha träning, sen påsklunch och sen ska resten av dagen ägnas i stallet. Alla tre ska ridas och dessutom vill jag hinna med lite annat som jag aldrig hinner annars. Tänkte även försöka plugga lite, kul va? :)


"Hej, jag heter Chester och är en liiiiten terrorist! Jag gör preeecis vad jag vill och vad som faller mig in! Och är allmänt störtskön på alla vis, jag är bäst bäst bäst!"

- Om han hade kunnat prata, så hade han nog sagt nått sånt ;) Undra vem han brås på? haha

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Alma

Var har du köpt ditt schabrak, för det är väl med svenskaflaggan på? :) Svara gärna i min blogg.

2012-04-06 @ 23:30:12
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha!!! Ja självförtroendet är det ju inget fel på iaf! :) haha. Lilla gullhästen, lite samma hjärna som pirro ja ;)

2012-04-07 @ 07:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0