Jag trodde det var enkelt

Publicerat: 2012-04-02 Kl: 12:04:46 | I kategori: The life of Sandra



Världens bästa ♥

Uh, vilken helg det här har varit..

Fredagen roade jag mig med att rida hästarna i spöregn/hagel. Inte så himla kul direkt. Men fina var dem alla tre. Lördagmorgon var tanken att det skulle bli lite tävling. Men det var snöstorm, så vi valde att inte ge oss ut i stormen med fina fyraåringen. Riktigt jävla skitväder. Men under förmiddagen slutade det snöa iaf.. Så jag skulle åtminstone komma iväg på träningen på kvällen med Mirantos. Men Peter (Eriksson) som kom med flyg till Arlanda missade tåget för att flyget var försenat pga vädret. Då fick jag agera taxi och åka till Arlanda och hämta honom. Träningarna blev bara 50 min försenade!

Träningen på lördagen var riktigt bra!! Den var som gjord för oss och vi fick träna på det vi har allra svårast med. Fick massor av bra hjälp, vilket var riktigt roligt såklart.

På söndagen tog jag en liten sovmorgon till halv nio, innan jag stack till stallet för att rida lite innan träningsdag 2 med Mirantos för Peter började. Denna träning var också bra! Men jag får inte riktigt till någonting längre så bra som jag vill. Det är så frustrerande.. Hur som, när jag kom hem igen red jag Nemo. GRYM HÄST! Stressade vidare på ett litet middagsmöte innan jag stack iväg på kvällen och hade träning. Hann precis tillbaka till Tierp och hem till Angelica där tjejerna hade BB-kväll som vanligt. Snällt att jag fick komma några minuter försent i ridbyxor :)

Idag vaknade jag med världens jävla migrän, illamående och ett väldigt tryckande i bröstet. Riktigt obehagligt. Så jag har faktiskt hållt mig hemma från skolan idag.. Illamåendet har i varje fall börjat att släppa nu. Men huvudvärken håller i sig.

Men.. Jaa, annars är det bra! Eller vad man brukar säga..

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0