Mirantos

Publicerat: 2012-04-08 Kl: 19:40:25 | I kategori: The life of Sandra


Idag har vi genrepat inför lite tävling på torsdag. Det är dags för Gävles traditionella nationella tävlingar igen :)

Det känns som om många bitar har fallit lite på plats idag efter att ha fått grymt bra hjälp av Linda. Det ska också bli så himla roligt att tävla igen, var ju ett tag sen! Dock blir det bara lite 120,130 i helgen igen. Men det känns ändå bra, så jag får befästa det här lite grann igen. Nu känns det som det börjar klicka igen och jag vet vilken känsla jag letar efter och vad jag ska öva på. Jag vet till och med hur jag ska sitta i sadeln, den ni ;)

Dessutom har vi ett lag i elitserien iår! Som det ser ut nu kommer jag och Mirantos vara med i laget, superkul :) Prince och jag var med i somras och slog upp Tierp från Div 1 till Elit, så det känns ju såklart jätteroligt att få vara med och rida även i eliten.

Jag har nog varit med och ridit i ett elitlag ända sen 2007 med både Tierp och Gävle. Jag tycker alltid att det är skitkul att rida lag, det är helt klart speciellt! 2010 tog Gävle sig till SM-final och det var ju hur kul som helst att få vara med där och medverka. Även om jag och Mirantos hoppade felfritt hela vägen till sista hindret (C i en trekombination) och inte kom över det tack vare att det var lite fint vatten under :)) Efter det blev det hårdträning med vatten! Så han hoppade det snällt på SMet senare under sommaren, men han är alltid lite spooky på vatten om han inte får hoppa på det regelbundet.



Nu hoppas jag att vi får fortsätta att träna på, vara skadefria båda två och allting såsmåningom faller på plats och att vi snart är tillbaka i svårklass igen.


Mulle ♥

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara m

Snart är ni uppe i de höga klasserna igen!! :)

2012-04-08 @ 21:20:57
Postat av: Caroline

SV ja självklart:) du har högsta budet än så länge.

2012-04-17 @ 21:50:14
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0