Nästan för bra för att vara sant!

Publicerat: 2012-04-21 Kl: 11:04:01 | I kategori: Lite annat kul


Jag vet att många hatar när man säger A och inte säger B, är precis likadan själv. Men jag kan helt enkelt inte berätta "B" än, men är alldeles för exalterad att jag kommer spricka om jag inte får säga "A" ;)

Pernilla och jag verkar att ha fått våra böner hörda med råge. Riktigt bra saker är på gång och det är så bra att det är så bra att jag kan knappt tro att det är sant! Jag är så glad över att jag är där jag är idag och framtiden ser så otroligt bra ut på alla plan. Det kan helt enkelt inte bli så mycket bättre!! En fulländad sak skulle iofs kunna inträffa också. Att jag i framtiden kan flytta hemifrån efter att ha fått ett jobb och sen kunna skaffa ett boende närmare hästarna i Elingbo. Men det är ju inte helt omöjligt! Det nästintill omöjliga kommer ju redan inträffa ;) ÅÅÅÅÅHHHH, det kommer bli så otroligt bra det här!!!



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micke

Ridhus? ^^

2012-04-22 @ 01:38:51
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ska ni få ridhus? ;)

2012-04-22 @ 12:20:28
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0