Otursfötterna

Publicerat: 2012-04-05 Kl: 10:58:01 | I kategori: The life of Sandra


Haha ja ni, vad ska man säga? Jag och Pernilla har en teori om att jag har för stora fötter och att det är det som är problemet till att de ofta hamnar i "kläm".

De flesta vet nog att jag tidigare har krossat foten och har fortfarande dagliga problem med den (Dessutom fick jag typ ett finger avbitet i somras). Igår blev jag avbockad, älskade unghästar :) På nått vis gjorde jag illa min vänster fot. Men förbannad som jag blev att jag trillade av så himla odramatiskt, så hoppade jag såklart upp igen och red dessutom en häst till på det. Sen kunde jag fan inte gå längre. Helvete vad ont det gjorde och det var inte så lätt att köra bil hem sen kan jag säga..

Den kan inte vara bruten, på sig höjd en spricka. Men jag har ställt diagonsen själv med en rejäl vrickning och möjligtvis uttänjda ledband. Skulle dock behöva ett par kryckor.. Så jag får väl pallra mig iväg till sjukan ändå, så att jag kan förflytta mig. Jag kan ju nämligen inte hoppa på ett ben på höger fot :) Så nu är jag rätt liksidigt halt. Underbart.

Pernilla är iaf gullig och rider Mirantos idag. De andra två får väl helt enkelt vila. För idag blir det minsann inte så mycket ridning, rejäl smärta idag..


Den skyldige.

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Usch! Stackars dig! Jag har gjort samma sak! Blev avslängd och landade illa.. Ledbandet på utsidan av vristen var uttöjt och det gör fruktansvärt ont!! Dessutom hade en liten benflisa slitits bort! Det har säkert hänt något liknande för dig! :(

Krya på dig!

2012-04-05 @ 19:45:56
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/
Postat av: sara

sv. Tack snälla Sandra, det värmer verkligen att höra! :')



Men attans då! Nu måste jag ju fråga vilken skostorlek du har eftersom att dina fötter verkar vara i vägen och få härda ut det mesta haha! Man blir ju lite smått handikappad "utan" fötter också. Urk krya på dig!

2012-04-06 @ 10:52:39
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vart har du köpt det tränset som hästen i detta inlägg har på sig? Har länge viljat ha det men inte vetat vart det finns att köpa någonstans! & vart har du köpt benskydden som du har på din header på vita hästen? :) Hehe.

2012-04-06 @ 18:46:28
URL: http://linneaochsindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0