Årsdebut

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 11:51:34 | I kategori: Tävling


Igår blev det en lång dag och vi kom hem rätt sent, så orkade inte blogga.. Men igår gjorde vi årsdebut på tävlingsbanan igen. Valde av flera anledningar att ge oss en låg start på säsongen. Och faktiskt så gick vi in i en 110. I den klassen har vi inte varit på 3 år! Men det var kul :) Pirro var som en speedad duracellkanin och fick horn i pannan när han klev ur transporten och insåg att han var på tävling. Felfri i båda klasserna och placerad.

Nästa tävling är igen om två veckor, nationellt meeting i Högbo. Vad det blir för klasser har jag inte bestämt mig för ännu. Men håller mig antagligen lite lägre även då. Säsongen är lång och jag vill hitta och sätta ihop min ridning lite innan jag klättrar upp igen.

Har blivit lite förvirrande med min "gamla" ridning, allt nytt jag fick lära mig hos Lindelöws och sen klara sig på "egen hand" nu. Måste hitta lite stabilitet och ett system som fungerar för oss. Jag vet knappt vad jag gör och inte gör :) Kan bara tänka mig hur Mirantos känner sig! Igår körde han dock sitt eget race, jag fick bara agera "kartläsare" ;)



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska oxå till högbo då! :) fredag och lördag :D

2012-02-20 @ 12:32:38
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0