Fredag!

Publicerat: 2012-02-17 Kl: 18:19:03 | I kategori: The life of Sandra



Ut i morgonsolen och galopperade i snön med Chester, Pernilla och Hop-zan!


Invigde nya och fina sadeln på Mirantos!

En nöjd liten häst efter ett pass med en S1 på ryggen =)

Därimellan alla hästarna har jag gjort stallet, tagit rätt på Chester som hoppade ur hagen, lagat lite andra hagar, putsat, gjort höpåsar etc..

Nu funderar jag på om jag ska ta mig ur min 20-årskris koma och gå ut ikväll. Skulle nog behöva hitta på nått tror jag! Men vi får väl se :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppsan, hos dig händer det grejer - jättefint!



Ha det bra :)

2012-02-17 @ 19:09:45
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Vad fin sadel var :) Men vad är de för fårskinns padd du har under fick du med den till sadel?

2012-02-18 @ 19:41:43
URL: http://jojjsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0