JAG KOM IN!

Publicerat: 2012-02-21 Kl: 16:48:34 | I kategori: The life of Sandra




Idag fick jag antagningsbeskedet och jag kom in! Jättekul!

Så i mars och framåt har jag nått att göra om dagarna framöver. Och slippa behöva säga att man är arbetslös :) Efter den här utbildningen är nästa mål att komma in på polishögskolan. Men först måste högskoleprovet i slutet av mars avklaras innan jag kan söka in dit i höst.

Känns som jag är på G nu och har en liten framtidsplan iallafall!

Just det, jag ska alltså plugga till yrkesförare i Gävle :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

där gick ja :)

2012-02-21 @ 18:01:49
URL: http://brusboskogen.blogg.se/
Postat av: Madde

Åhh, vad roligt! Lycka till! :)

2012-02-21 @ 20:53:10
URL: http://chanellealm.blogg.se/
Postat av: Elin

Måste du inte ha läst någon kurs på universitetet innan du kan söka in till polis? :)

2012-02-21 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0