Jurassic Park i Elingbo

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 22:54:15 | I kategori: The life of Sandra


Vi har som sagt hagproblem. Och av någon anledning är det framförallt mina hästar som helt plötsligt inte kan gå i hage. Den ena (Mirantos) hoppar ut, den andra går rakt igenom tråden (Chester) och den tredje (Nemo) springer fram och tillbaka "hela" dagarna. Jag har verkligen aldrig haft nått problem med att ha hästarna i hage, men NU har de kommit på att de inte är några haghästar längre. Jag har gjort vad jag kan för att åtgärda problemen. Mirantos har till exempel fått en hage med över 2m staket, så det ska han väl ändå inte hoppa ut ifrån?! Det ser numera ut som om vi försöker stängsla in en T-Rex eller nått i Elingbo..

För övrigt fick Nemo och Mirantos gå på uteritt idag. Chester var iväg till ridhuset och hoppade. Han hoppade en enkel bana med kombination för första gången. Kombination var inga problem :) Kommer kanske ett litet filmklipp på hoppningen imorgon!

Nu ska jag sova. Ladda inför morgondagen ;) Mina kids vilar, det är bara Mirantos som ska ridas imorgon. Lugnt och skönt imorgon alltså!


T-Rex i Elingbo!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: emelie

Våra hästar är med rastlösa i hagen nu, De har faktiskt lyckats dra ner/upp/loss några stolpar på vissa ställen. Kul, Jätte lätt och få dem på plats igen i detta underlaget.

2012-02-13 @ 00:51:17
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud vilken fin design!! :D och kul att du har bild som jag fotat, för de måste ju betyda att du gillar den lite iaf hihi? :D

2012-02-13 @ 08:04:52
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: alexandra

gud vad fin design!!!

2012-02-13 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0