Just det..!

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 19:21:42 | I kategori: The life of Sandra


I lördags fyllde jag 20. Jag har alltid tyckt att min födelsedag är årets "big happening" och är en riktig partymyra. Födelsedagar är ett utmärkt tillfälle för fest enligt min åsikt ;) Det har verkligen varit stort kalas de senaste åren. Men i år ville jag knappt kännas vid min födelsedag.. Av flera anledningar.. Kanske lite tragiskt att knappt vilja låta släkt fira och inte heller mina underbara vänner. Men det känns inte ens sorgligt i efterhand. Jag "ville" helt enkelt inte fylla år :)

Jag satt hemma med Nicole på min 20 årsdag och tittade på melodifestivalen. Jag har inte ens varit till systemet. Riktigt olikt mig, jag vet. Men jag kanske vaknar till snart igen, slutar vara så låg och blir mig själv igen, och slutar vara Sveriges tråkigaste 20-åring!

Men tack alla goa vänner och ovänner för fina gratulationer via Facebook, sms och telefonsamtal! Ni är bäst ♥


Jag fick som vanligt min goda tårta ändå. Den är helt oslagbar! :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis i efterskott! :)

Jag firade faktiskt min 20års dag på nästan samma sätt trots att även jag är en partypingla i vanligt fall, men det är rätt skönt att ta det lite lugnt ibland och minnas dagen ;) kram

2012-02-06 @ 20:04:24
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Linnéa Boberg

Grattis i efterskott!:) Jag får vänta 4 månader för att få gå på systemet ;)

2012-02-06 @ 21:31:15
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Micaela Berglund

Haha, jag känner igen mig i beskrivningen "sveriges tråkigaste 20-åring". Något hände när jag fyllde tjugo, krogen och svira på stan var helt plötsligt inte kul längre, och jag tror jag blivit förtidspensionär. Haha! Förhoppningsvis vaknar man till liv till sommaren igen :).

2012-02-06 @ 22:18:54
URL: http://dalahastarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0