Man var mer tokig när man var yngre..

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 18:22:02 | I kategori: Lite annat kul


2008 var jag ensam junior i vårt elitlag. Min häst kunde inte starta sista omgången, så jag fick låna en häst av en av de andra i laget. Jag debuterade 125cm på en häst jag aldrig någonsin suttit på. Rätt galet när man är 16 år och aldrig tävlat högre än 120 i sitt liv och bara gillar läget. Värmer upp hästen och styr runt en 125 för första gången! Men det gick ju rätt bra! Lite roligt minne som jag nog alltid kommer bära med mig :)



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Amanda

ser jättefint ut endå :'D

2012-02-22 @ 21:29:02
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0