Oflyt

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 18:05:13 | I kategori: The life of Sandra


Idag var tanken att jag och Pernilla skulle iväg till Västerås och träna. Men så blev det inte..

Jag vaknade imorse med jordens nackspärr, jäklar vad ont jag har haft idag! Efter en stund ringer Pernilla och berättar att vår häst/hundvakt var tvungen att åka iväg och jobba istället. Eftersom vi har utbrytarkungar i stallet vågar vi inte lämna de själva hemma en dag. Alternativet var att låta alla stå inne hela dagen, men det kändes inte riktigt bra... Jag stannade hemma och Pernilla åkte själv till Västerås. Men fick problem med lastbilen på vägen, så hon kom hem igen. Riktigt oflyt på alla håll idag alltså.

Mirantos och Chester fick en uteritt istället. Nemo fick vara en sväng i ridhuset och galoppera över bommar. Imorgon gör jag att nytt försök till hoppträning med Mirantos och åker till bästa Cissi Hansson i Gävle och tränar!

Cissi har jag tränat för i många år och har gjort mig till den ryttare jag är idag. Det är mycket tack vare henne som jag har Mirantos i mina ägor idag :) Det ska bli otroligt roligt eftersom hon inte har sett oss på ett halvår eftersom vi har varit på vift i Skåne osv. Riktigt kul!!



Pernilla, Cissi och jag, när vi var hemma och tränade hos Cissi i somras :)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0