Otur och oflyt

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 20:00:02 | I kategori: The life of Sandra


Den här dagen har inte riktigt gått som den skulle..

- Inställt tåg imorse = buss istället = katastrof när man är bakis.
- Fick gå hem, kommer hem och var utlåst. Fick sitta ute på altanen (på en madrass) och prata med Hannah tills jag fick komma in.
- Chester hoppade ur min Jurassic Park-hage som är över 2m hög.
- Mirantos hade tappat en sko.
- Min telefon laddade ur....
- Bensinpumpen snodde morsans bankomatkort.

Mer dramatiskt än så har det inte varit idag. Men Maja räddade situationen när det gällde tappskon i varje fall! Tur var det! Men hur jag ska lösa problemet med att ha Chester i hage vet jag inte.. Dags att börja åka efter motorvägen och plocka ner viltstängsel tror jag.

Nej, nu är det tack och hej för idag! Tävling imorgon!


Tittar på tävlingsfilmer på Youtube och försöker tagga till :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Skönt att det ordnade sig med skon! Lycka till imon! Jag ska också tävla i Högbo :)

2012-02-18 @ 20:33:08
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ses i högbo! :) ska försöka fota dig!

2012-02-19 @ 10:32:43
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Karin the one and only

Alltså, förlåt, men HAHAHA. Jag kan inte sluta skratta åt synen jag får i mitt huvud av att den där lilla skiten hoppar stillastående ut ur en hage med 2 meter högt stängsel! :D

Miss U!

2012-02-20 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0