Snöstorm

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 19:27:24 | I kategori: The life of Sandra


Idag skulle jag som sagt iväg till Gävle och träna, men så blev det icke. Snöstorm och det var knappt enkelt att ta sig fram bara med personbil. Men tokiga som jag och Pernilla är, så tänkte vi att "lastbilen blåser nog inte bort". Så vi packade in fyra hästar och åkte till ridhuset. Jag tog med mig Chester och Pirro. Chester tar sig för varje dag. Jag tror att det kommer bli en riktigt fin häst. Han har riktigt bra galopp, är arbetsvillig och har en snygg sidag att se på. Dessutom hoppar han fint också! Mirantos har känts jättebra den senaste tiden. Men på nått vis fick vi "bakslag" förra veckan med hoppningen. Vet inte riktigt varför. Så kan det vara ibland antar jag! Men på söndag är det tävling i varje fall, och då ska det nog kännas finfint igen :)

Imorgon ska Nemo och Chester få hoppa! Det ska ju bli galet kul! Jag har så fina unghästar att jobba med :) Måste ju säga att jag är rätt lyckligt lottad som har två fina hästar inför framtiden. Mina små kids ♥

Dessutom är min S1a på ingång!!! Så har jag tur, får Ryttarstugan hem den imorgon!! :D :D Så glad att jag kan spricka!

Nu ska jag klä på mig vanliga kläder och umgås med mina fina vänner Nicole och Angelica. Vi åker in till Uppsala ikväll och roar oss med lite lill-lördag. Kan behövas :) Bryter ihop och sen biter jag ihop! Efter regn kommer solsken! Vad gör det här om 100 år? Och allt vad man nu brukar säga.. :)

Det är tur att jag har mitt bollplank Pernilla! Som får höra allt om mina värdsliga problem varje dag. Hon lyssnar så gärna. Hjälper till att lösa allt. Ger mig en spark i baken när jag behöver det. Berättar sanningen när jag behöver höra det. Ger mig alla hjärtans dag present när jag behöver det! :D Jag undrar hur jag någonsin ska kunna ge tillbaka alla goda gärningar från hennes sida?! Får fundera på den..





Puss och kram på er!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Tack för den fina texten!! Det värmer... <3

2012-02-15 @ 22:02:45
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com
Postat av: Sara

Hihi!! Jaa dem kommer bli stjärnor våra små kids :) och Chester har ju världens tur som fått komma till dig!! Nu har han ju all chans att utvecklas till stjärna!! ;) kram

2012-02-15 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0