Tisdag!

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 21:50:42 | I kategori: The life of Sandra



Pirro på hoppträning förra vintern! Kan vara första hoppträningen efter olyckan :)

Nu har jag lugnat ner mig lite sen mitt förra inlägg :) Eftersom jag var sysslolös nu på kvällen åkte jag till ridskolan och tittade på hoppträningar. Självklart inspirerande!

Idag har Pirro varit i ridhuset och trimmat inför hoppträning imorgon. Som jag verkligen hoppas att jag kommer iväg på. Verkar bli lite riskfall för det snöar helt sjukt mycket just nu!! Nemo var också med till ridhuset. Han longerades inspänd. Jobbade riktigt bra på linan :) Chester motionerade som sagt sig själv genom att hoppa in och ut från hagen...

Imorgon är planen att Nemo vilar, Mirantos hopptränar och Chester ska ridas i ridhuset!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0