Utbrytarkungen

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 09:22:21 | I kategori: The life of Sandra


Vi har lite problem med hagarna här hemma, hästarna är riktigt bra på att förstöra dom..

Igår klädde jag på mig "vanliga" kläder och åkte in till stan på eftermiddagen och umgicks med gulliga Emelie. Självklart skulle det bli riktig dramatik hemma då! När Pernilla kom hem på eftermiddagen och skulle ta in hästarna var Hop-Zan och Chester helt borta. Jag kunde inte komma från stan heller, eftersom det skulle dröja 50 min till nästa tåg och Pernilla hade tidspress. Hon hittade dom till slut, men Chester ville inte fångas och sprang ensam ut på äventyr i skogen :)

Han ville inte lockas med varken havre eller hästkompisar. Han är riktigt beroende av andra hästar i vanliga fall, men när han bockade av mig och när han nu rymde från hagen, blev han helt plötsligt jävligt självständig, haha! Han är en Mörner helt enkelt..

Efter mycket om och men, fick Pernilla tag på honom och han är på plats i sin box!




/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Amanda

knas häst :)

2012-02-08 @ 10:39:35
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Madde

Våra hästar rymde både i förrgår och igår...14 hästar.. Måste vara någon period nu!

2012-02-08 @ 14:16:37
URL: http://nattstad.se/labellefauve
Postat av: Amanda

vad har du för stl på ditt scourier bett? haha :)

2012-02-08 @ 17:27:59
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0