Jobb, stall och möte

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 22:25:12 | I kategori: The life of Sandra




Det är ju nästan pinsamt vad jag är kass på att blogga. Men dagarna rullar liksom bara på i ett hela dagarna och jag vet inte vad jag ska hitta på att skriva. Så roligt antar jag inte att det är att bara läsa om vad jag gör om dagarna.. En ny bloggdesgin kanske skulle få mig motiverad, men sånt är ju dock inget jag behärskar. Attans ;)

Igår reds Chester och Mirantos (bröderna Mörner ;)) ut. Jag och Nemo åkte för första gången helt ensamma till ridhuset. Jag har alltid behövt lite hjälp eftersom han är under inridning. Men igår plockade han vuxenpoäng och vi klarade oss själva. Riktigt duktig är han!

Idag sprack planen lite halvt med hästarna eftersom jag var tvungen att jobba lite. Men eftersom man går arbetslös är det ju bara att tacka ja till allt extra jobb man får! Så morgonen har ägnats till att jobba i stallet på ridskolan, på eftermiddagen och kvällen fick jag några lektioner. Roligast är ju helt klart att ha "hopptjejerna" i hoppgruppen, de har blivit så himla duktiga. Jag är riktigt impad :)

Resten av fredagskvällen har jag ägnat till att trimma lite i ridhuset. Mirantos känns finfin inför helgens kurs för Peter Eriksson!

Mitt emellan jobb och stall, klämde jag inte ett möte på Ryttarstugan. Vi hade teamträff och det känns galet kul inför 2012! Vi har roliga planer på G! En del kommer ni bloggläsare att få ta del av såklart :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara m

Dom är goa och fina dom, bröderna mööörner ;-)

2012-01-28 @ 13:54:38
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-28 @ 17:02:20
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0