Kall lördag

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 17:33:11 | I kategori: The life of Sandra


Riktigt kallt idag också. Så nu är jag helt och hållet påmind om varför jag hatar vintern så mycket. Gillar verkligen inte alla dessa minusgrader. Inte Pirro heller som skakar som ett asplöv om man bara säger "minusgrader" till honom.

Inledde dagen med uteritt (på Chester som helt plötsligt vaknade och som tydligen inte var så rädd om livet, älgjakten är inte slut än..), som slutade i... eh, en flaska vin!



En sån här skylt borde vi ha efter våran väg ;)

Efter det gjorde vi stallet och lite fika innan vi packade in fyra hästar i lastbilen och åkte till ridhuset. Nemo var duktig och galopperade snällt flera varv. Pirro kändes finfin!

Nu ska jag ta en värmande dusch och fixa till mig lite. Kommer några snygga brudar hit snart och sen verkar det bli utgång!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Maja

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Vad jag blev glad när jag klickade mig in hit nu! =D

Har gjort det si sådär var tredje dag sedan uppehåller för att hålla hoppet vid liv, haha ;)



Har kärat ner mig totalt i Nemo, fan va fin!

Det kommer bli så spännande att se hur han utvecklas =)

2012-01-21 @ 18:50:17
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0