Löshoppning och Prinskorv!

Publicerat: 2012-01-22 Kl: 21:49:10 | I kategori: The life of Sandra


Full rulle idag, som vanligt. Började dagen i stallet med att åka med Chester till ridskolan för lite löshoppning. Måste säga att han var duktig med tanke på att det var första gången som han löshoppade och tredje gången han någonsin var i ridhus! Efter löshoppningen blev det uteritt i snön. Mysigt värre!

Nu på eftermiddagen begav jag mig mot Prince´s nya hem. Tur som jag hade fick jag rida en sväng på lilla fina Prince också och frågan är hur jag kunde vara så dum att jag sålde honom?! Haha, snacka om fin häst alltså.. :) Sen fick Emma sitta upp och så gav jag lite tips på vägen. De passar verkligen bra ihop och jag är övertygad att de kommer bli farliga på tävlingsbanorna i framtiden :)



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micaela Berglund

Måste vara superskönt att känna att man hittat ett bra hem åt en häst man sålt :)

2012-01-23 @ 10:32:34
URL: http://dalahastarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0