Vinterns kallaste dag

Publicerat: 2012-01-20 Kl: 15:32:55 | I kategori: The life of Sandra


Idag är verkligen minusgrader på riktigt för första gången den här vintern. Men såklart var jag och Pernilla hurtiga ändå och åkte med en varsin häst till ridhuset. Jag hade med mig Nemo och hon sin nya som också kommer från Veldstar Stables i Holland.


Lääängtar tills tävlingarna drar igång!!

Nemo har gjort jättestora framsteg. Snart kan han till och med räknas som inriden ;) Ska bli sååå spännande den dagen vi kan börja hoppa lite och se om han tänker hoppa lika fint under ryttare som han löshoppar! De andra två kusarna vilade idag. Imorgon ska däremot alla tre ridas och Chester ska löshoppas för första gången på söndag!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Emelie

Veldstar stables.. Jag har funderar på att köpa häst därifrån då jag fastnat för en som de har.. Är de ärliga? Okomplicerade? Är du nöjd med din häst därifrån?

2012-02-04 @ 12:40:38
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

Hej! Jag har funderat på att köpa häst från Veldstar Stables, har du någon aning om hur de äv över lag? hur är säljarna och har ni haft några problem med hästarna? tacksam för svar! :)

2012-03-20 @ 20:49:49
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

Hejsan! Jag har funderat på att köpa häst från Valdstar Stables, tänkte bara höra hur de är. Är säljarna bra? är det komplicerat att ta hem hästarna? och har ni haft några problem med dem? skriv gärna dina erfarenheter därifrån! tacksam för svar :)

2012-03-20 @ 20:51:21
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0