Fan det var bara en dröm..

Publicerat: 2012-06-09 Kl: 11:52:54 | I kategori: The life of Sandra




När jag vaknade imorse, vaknade jag ledsen. Jag drömde att jag fick träffa dig en sista gång. Fan vad tungt det är.. Jag vill bara ge dig världens största kram och berätta för dig vilken kämpe du har varit och hur mycket du betyder för mig. Varför är det bara inte så att det är du som har flyttat ifrån mig den här gången, och att jag fortfarande får dina små sms fortfarande?? Livet är så fruktansvärt orättvist och jag har fortfarande inte insett att det är en omöjlighet att ge dig världens största kram, en sista gång.

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har flera gånger synts i din blogg men vem va han och vad hände med honom?

2012-06-09 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0