Fin-fredag!

Publicerat: 2012-06-15 Kl: 16:58:49 | I kategori: The life of Sandra


Hittils en bra dag idag.

Slutade skolan tidigt och stack direkt till Ryttarstugans premiär på sommaroutleten. Jag kom dit till fem över elva (öppnar elva) och det var redan massor med människor där! Det var inte bara jag som tänkte fynda fina märkesprylar ;) Superkul att se! Outleten har öppet hela juni och juli.

Sen klockan 13 har jag varit på jobbet. Rätt lugnt idag, med tanke på att det är fredag. Vi stänger kl 18 och sen ska jag till lilla fina Nemo. Han ska ridas lite grann på banan för att checka formen inför tävlingen imorgon. Blir även lite frisering och tvätta hans svans och vita ben. Ska bli spännande. Kan gå hur som helst, men han känns fantastiskt bra hemma och satte ju dessutom en nolla på den förra tävlingen. Man kan ju hoppas att poletten har trillat ner och att han börjar haja vad det hela går ut på :) Även Chester ska tävla imorgon!

Ikväll ska jag ha filmkväll med mig själv. Kanske absolut inte är likt mig.. Men det har kommit in massor med roliga hyrfilmer här på macken, grejt!!

Trevlig helg på er!

/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0