Hejdå världens bästa häst <3

Publicerat: 2012-06-04 Kl: 19:01:00 | I kategori: The life of Sandra


Tårarna sprutar verkligen. Det här är bland det jobbigaste avskedet jag har varit med om. Mina bästa vän har flyttat ifrån mig och jag finner verkligen inga ord. Känner mig verkligen helt tom..

Jag har otroligt tacksam för de 3½ lärorika och fantastiska åren. Han är verkligen den som har betytt allra mest, utan honom skulle jag inte stå där jag är idag. Har haft en väldigt speciell relation till honom och när vi var som allra bäst kändes det som om att vi skulle kunna göra vadsomhelst tillsammans. Han är den som verkligen har förstått mig och litat på mig till 300% och jag lika så mot honom. Genomsnäll, glad och underbar individ.

Jag hoppas verkligen att du kommer forsätta att ge lika mycket som du har gett mig och bli behandlad som den kung du är ♥

Tack vare Mirantos har jag
fått tagit massor av priser i 140cm upp till och med på elittävling
ridit Krafft cup-kval
ridit SM
vunnit vår debut i 145cm
ridit 150cm

Hela resan har vi gjort tillsammans, lika nybörjare båda två från början.

Han är en helt fantastisk häst och jag önskar att jag kunde förklara för honom hur tacksam jag är för att slumpen såg till att vi fick göra den här resan. Jag kommer sakna honom så förbannat jävla mycket. 














My man, my hero, the one and the only ♥

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sara

Nej vad tråkigt, sorligt! Varför har du sålt honom?



Kram!

2012-06-04 @ 19:04:32
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeejjj men har du sålt honom? VARFÖR??? Jag ät helt chockad!!! Jag går in här varje dag för tt läsa om honom :(

2012-06-04 @ 19:09:07
Postat av: matilda

herregud vad oväntat, VARFÖR?! :O

2012-06-04 @ 19:17:29
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

och ingen annons ute ?!?!? jag som suttit och väntat på att det skulle komma ut en annons på min lilla drömhäst. hoppas han får det riktigt bra! :)

2012-06-04 @ 21:49:32
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Är också chockad varför? trodde du fortfarande satsade på honom! ni hade ju verkligen massor av kapacitet ihop. Synd :(

2012-06-04 @ 23:24:14
Postat av: Ida

Undrar också varför du sålt Mirantos??

2012-06-05 @ 02:41:59
Postat av: Carolin

Varför sålde du honom?? Tråkigt att ta farväl av sin bästa vän!

2012-06-05 @ 07:33:00
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har han hamnat då? och varför sålde du honom? :)

2012-06-05 @ 08:30:02
Postat av: Carro

Oj hur kommer detta sig!?? Helt chockad!

Berätta gärna när du orkar!

2012-06-05 @ 11:04:31
Postat av: Emma

Lider med dig!

Kan berätta att sen han kom ner till oss har han blivit behandlad som en prins.

Njuter av varje gång jag får sitta på honom!

2012-06-09 @ 07:35:56
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0