Ny energi

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 21:02:07 | I kategori: The life of Sandra




Kom nyss hem, därav den dåliga bloggningen idag :)

Skola idag först såklart. Sedan har jag ägnat eftermiddagen åt någonting som har gett mig massor med ny energi och motivation. Sista tiden har jag verkligen känt att jag bara står och trampar på samma ställe och inget händer. Men nu känns det liiite grann som att det börjar hända saker iaf. Så himla härligt!

Nemo går i hagen och käkar en massa gräs. Varit och pussat på honom och dränkt honom i flugmedel. Han har det bra och trivs fint som "vildhäst".

Nu ska jag ta och sova, som vanligt så är det en ny dag imorgon. Det står skola, jobb, stall och även lite kvalitetstid på schemat. Bra dag alltså :)

/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0