Fortfarande ofattbart

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 23:30:00 | I kategori: The life of Sandra


Jag kan fortfarande inte förstå verkligheten. Tänker på dig dagligen.

Jag vill bara ringa dig nu och inte inse att det här är sanning. Vill bara höra din röst igen... Fan vad det suger det här! Det tynger mig så jävla mycket att jag inte tog mig tid den där gången och få krama dig en sista gång. Fattar inte hur jag inte kunde ta mig tid?! Jag trodde att det fanns all tid i världen att ses, umgås och få ge dig en kram många många många gånger till. Otroligt naiv som inte fattade bättre.

 

♥♥♥♥♥

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Siri

Vet hur jobbigt det kan vara, framförallt när man sitter och tänker på allt man kunde ha gjort innan det var för sent. Så jävla orättvist.

2012-03-05 @ 23:54:01
URL: http://lamints.blogg.se/
Postat av: Amanda och Bert

:(<3

2012-03-06 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0