Vännen

Publicerat: 2012-03-26 Kl: 05:30:00 | I kategori: The life of Sandra


Jag tänker på dig hela tiden. Det är fortfarande så otroligt overkligt. Jag kan inte riktigt fatta att jag aldrig mera kommer få ett sms från dig, jag kommer aldrig mera få prata med dig i telefonen, jag kommer aldrig mera få träffa dig, jag kommer aldrig mera få krama dig, jag kommer aldrig mera höra dig skratta eller se när du pillar på din piercing. Varför är världen så jävla orättvis?

När den här låten dessutom kommer på radion, är det fan svårt att hålla bort tårarna och alla tankar om att det är ett faktum att du inte finns kvar i livet längre. Saknar dig Dennis. ♥



/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0