Dagarna rullar på

Publicerat: 2012-05-30 Kl: 17:47:48 | I kategori: The life of Sandra


Ja, dagarna går i ett för mig hela veckorna. Kliver upp halv 6 på morgonen för att åka till skolan och vara där. Tre dagar i veckan jobbar jag dessutom efter skolan. Slutar klockan 18 och sticker då direkt till stallet. Där mina fina och söta hästar väntar. Så kommer oftast hem efter kl 21. Det är härligt det när man åkte hemifrån halv 7 på morgonen. Men vad gör man inte?! :) 

Mirantos kändes otroligt bra igår!!! Jag minns inte ens senaste han kändes såhär fin. Galet kul givetvis :) Nemo har haft två välförtjäna vilodagar efter sin felfria tävling ;) Han ska hållas igång i 2½ vecka till, sen är det dags för lite bete för honom. Han börjar kännas lite trött i kroppen. Vilket är fullt förståeligt med tanke på att han inte hade gjort ett smack för 5 månader sen. Huvudet behöver nog landa lite också. Så idag ska han få jogga lite grann på linan bara. Imorgon blir det uteritt för båda hästarna, det uppskattas alltid lika mycket! Speciellt av duracellkaninen Mirantos.



/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0