Fina hästar

Publicerat: 2012-05-08 Kl: 20:36:41 | I kategori: The life of Sandra


Gårdagens inlägg hamnade av någon anledning i utkastet..

Där skrev jag iaf att jag hade gått i skolan hela dagen, sen stallet i vanlig ordning. Pernilla hade mockat åt mina hästar och jag hjälpte henne att rida en av hennes hästar. Så vi körde på uteritter på fyra hästar, riktigt skönt i det fina vädret :)

Idag har det återigen varit en lång och seg dag i skolan. Kom hem rätt sent, men hade tur att mamma erbjöd sig frivilligt att hjälpa mig i stallet. Så hon mockade, putsade lite utrustning som jag låg efter med och fyllde vatten i hagarna. Jag behövde i princip nästan bara ägna mig åt ridning :)

Till helgen blir det tävling med tre hästar, ska blir roligt!! :)


Gullhjärtat i vintras

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka tävlar du i helgen och Vilka klasser?:)

2012-05-08 @ 21:55:49
Postat av: Anonym

Vilka tävlar du i helgen och Vilka klasser?:)

2012-05-08 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0