Strålande sol

Publicerat: 2012-05-02 Kl: 14:23:51 | I kategori: The life of Sandra


Tänk vad lite fint väder kan göra åt motivationen! Så otroligt skönt, jag har längtat så länge efter värme igen :)

Nu har jag nyss kommit hem. Vi skrev ett prov på eftermiddagen och fick sluta efter det. Skönt att få komma hem tidigt. Så nu får jag köra explosiva ämnen på lastbilen :) Nu ska jag bege mig till stallet och rida båda två. Mirantos ska trimmas på banan och Nemo ska få röra lite på sig. Han borde ha återhämtat sig efter sin helg.

Imorgon är det tävling! Men Högbospelen drar igång redan idag. Mirantos hoppar en 130 imorgon och eventuellt lag fredag och lördag. Jag är riktigt taggad (första utomhus!!) och hoppas att den här tävlingen blir lika bra som alla de andra hittills i år.




Mirantos och jag i Högbo 2010 ♥ I år slipper han hoppa lika högt som då iaf.. ;)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0