Tävling

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 21:47:24 | I kategori: Tävling


Helgen har verkligen varit full. Sov nog mindre under hela helgen än vad jag brukar göra under en natt i veckorna, så fullt upp var det. Det gäller att utnyttja dynget maximalt ;)

Har i varje fall startat fyra hästar i helgen, men helgens allra bästa måste vara Mirantos som har hoppat fint och felfritt i helgen. Så frågan är vad som flög i honom förra helgen?? Kändes som gamla vanliga pigga och glada Mirantos.

Till en början, direkt när jag kom ut från banan, var jag supermissnöjd över min egen ridning. Men självklart glad över att hästen hoppade fint och var så positiv. Men jag tyckte att jag var kass :) Men efter att ha tittat på filmen, får jag faktiskt ta och skärpa till mig. Jag kan inte fortsätta att vara såhär neggo på mig själv. Man kan inte sätta den där "perfekta" rundan varje gång (om det ens går?). Jag måste vara så himla förvirrad att jag inte ens vet vad det är för känsla jag letar efter längre. Jag borde bara vara tyst och vara nöjd med rundan. Dessutom får jag allt medge att jag äntligen börjar känna igen både min häst och min ridning på den här filmen. Känns förjävla bra alltså :) Back on track!

Tack för alla peppande kommentarer, sms, samtal, meddelanden och snälla beröm den senaste tiden. Har nog verkligen behövt höra det ♥



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad skönt att höra att du fattar att du måste "skärpa till dig"!! :) för det såg verkligen Såå fint å säkert ut! Hoppas verkligen att gamla pirro är tillbax, han kanske känner lite press nu när lillebror börjat tävla också ;) hörs senare idag! Kram

2012-05-16 @ 08:10:47
Postat av: Sandra Johansson

Det ser jätte fint ut, ser väldigt samspelt ut! Känslan brukar ofta vara en annan än det man ser men tycker inte du ska se ner så på dig själv, du är grymt duktig!

2012-05-16 @ 14:59:31
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda engman

jag filmade dig och unghästen som du red när vi träffades! Smsa eller skriv på fb så kan jag skicka den på nått sätt, om ingen annan filmade :) suuperfin runda i söndags på pirro!!

2012-05-16 @ 15:47:52
Postat av: sara

hhh vad skönt att det gick så bra! Ni är så fina!!

2012-05-16 @ 21:24:22
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: reanlandman from Holland

nice blogg!



love

Rean Landman

The Netherlands

2012-05-18 @ 16:40:01
URL: http://rgoldy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0