Julklappar

Publicerat: 2010-12-01 Kl: 16:16:37 | I kategori: Funderingar


Snart är det faktiskt julafton och i år är min önskelista inte speciellt lång, men dyr. Vi får väl se hur mycket av sakerna jag verkligen får. Och ska jag vara ärlig så tar jag hellre pengar i handen än allt annat krims krams, som man kan få på julen :)

Men i år önskar jag mig en ny vinterjacka från Kingsland, tror jag. Har inte spanat in någon direkt, men eftersom jag är ett fan av Kingsland så ;) Ett till nättäcke från Back on Track. Jag har bara ett och hästarna vill ju såklart ha ett varsitt, haha :) Sen har jag kärat ner mig i de supersnygga Soft up-stigbyglarna. Ett par i rosa och svart skulle sitta fint! Mina ridstövlar börjar bli slitna, så ett par nya skulle behövas. Har spanat in de från Parlanti med strass. Superfina! Jag har dessutom alltid velat haft en förbygel från CWD.



Och en sak som jag alltid vill ta tag i men aldrig känner att jag har riktigt råd med är att ta tag i mitt tatuerande igen. Jag har flera tatueringar jag vill göra, men som aldrig blir av. Så ett presentkort hos en tatueringsstudio, skulle inte vara fel.

Som ni ser, min önskelista är kort, men dyr. Hoppas att jag får nått av sakerna iaf :) Vad önskar ni er?

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Låter ju som jättebra saker! Det blir ju gärna dyrare saker när det handlar om utrustning, haha...



Jag önskar mig ett ridtäcke i ull från Equiline och ett Swarowiskipannband till bebbe. Känner att jag kommer ligga lågt med önskningarna eftersom jag nyligen fått ekonomiskt hjälp till allt jag önskar mig på 4 ben + en hel del prylar till den. ;)

2010-12-01 @ 16:45:49
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Caroline

Om jag fick önska mig vad jag ville skulle det bli BoT nättäcke, CWD förbygel i mörkbrunt och ett par svarta ridjodpush skulle också vara bra.

2010-12-01 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0