Olyckor och godis

Publicerat: 2010-12-12 Kl: 09:52:55 | I kategori: Funderingar


Igår hade jag en trevlig kväll ute i Elingbo :) Sen avslutade jag min dag med att ligga och läsa Ridsport till klockan ett på natten. Kunde inte riktigt slita mig. Det har hänt så sjukt mycket olyckor kring hästar och ridsport den senaste tiden, och så sitter man själv här med en krossad fot tack vare en häst. Vad är det som händer egentligen? Det här har i varje fall fått mig att tänka efter en gång eller två.


Min alldeles egna "fotkrossare"

Nu sitter jag och äter godis till frukost, ska snart åka till Valbo och hälsa på mina hästar! Morötter till hästarna och lunch till Cissi och oss. Ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort den här gången också ;)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0