-27

Publicerat: 2010-11-30 Kl: 22:02:37 | I kategori: Funderingar


Just nu är det 27 jävla minus grader!! Hur sjukt är inte det? Och vad som är ännu sjukare är att det faktiskt är första december imorgon. Snart jul och nyår. På nått vis har jag stannat av lite sen jag gjorde illa mig, det är fortfarande oktober i mitt huvud. Liksom när kom snön? Idag var första dagen jag satte på mig långkalsonger, haft lite svårt att acceptera att det faktiskt har blivit vinter och kallt :) Och så får jag väl så vacker inse att livet går vidare fast jag inte riktigt vill.

Idag har jag jobbat då, hoppning på schemat. Alla ponnysar var riktigt pigga och det gick bra! Sen åkte jag ut till stallet då och sen tillbaka till ridskolan för att titta på lite hoppträningar. Ujja, det känns i hjärtat. Väääldigt taggad på att komma igång igen nu! Halva tiden kvar nu med gipset, countdown.

Jag bjuder på en "kall" bild..

Bilden är tagen i februari 2009 (första tävlingen någonsin med båda hästarna). Jag minns att det var sjukt kallt och att jag inte satte på mig några långkalsonger (haha), för SÅ kallt var det ju inte. Bara sisådär 20 minus! Och nu ser jag vad grå Pirro är där, nu är nästan helt vit :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0