måndagsångest

Publicerat: 2010-09-13 Kl: 21:04:33 | I kategori: Funderingar


Idag har jag bara känt mig tjock, ful och äcklig. Blää.. Jag har blivit så himla slapp sen jag tog körkortet. Jag måste skärpa mig. Jag önskar att jag hade mer självdisciplin. Den här dagen har jag varit allmänt depp bara.

Efter skolan blev det stallet. Borstade på Mirantos (vilodag), mockade och red Prince. Och nu har jag tittat på Biggest Loser och fått ännu mera ångest.. Nu tänker jag lägga mig i sängen med Pistola (katten) och sova snart. Ny dag imorgon. Stresstisdag.

Och dagens stora fråga,
varför är inte Jag ekonomiskt oberoende för?

Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Sara

å varför är inte JAG ekonomiskt oberoende..? haha. knäppboll.

tycker btw inte att du är tjock, ful å äcklig, herregud. men det hoppas jag inte du tycker heller, egentligen, å inte alla dessa vakter på heartbreak heller, HAHAHA! ;D

kram på da!

2010-09-13 @ 22:31:08
Postat av: Sandra Jacobsson

HAHA, Sara!! Jag vågar knappt gå till Heartan längre, vakter börjar tycka om mig lite väääl mycket nu! KRAAAM

2010-09-14 @ 06:31:02
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Kom igen Sandra, du yrar i nattmössan, sluta klanka ner på dig själv :-)

2010-09-14 @ 13:05:08
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha, fan va kul. du får väl utmana en annan krog då ;) fast inte mycket som slår heartan ändå ;D

2010-09-14 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0