SM? Eller inte SM?

Publicerat: 2011-07-24 Kl: 22:00:20 | I kategori: Funderingar


I och med ridolyckan missade jag och Mirantos inomhus-SM i år och ligger allmänt lite efter i planen. Vi har inte alls startat så mycket i år egentligen och 150 debuten blev av senare än planerat osv. Snart är det utomhus-SM och jag vet inte riktigt om vi ska starta eller inte? Det känns inte som om formen är toppad och jag gav upp hoppet om det här året redan när olycka skedde och visste någonstans att det här skulle bli ett "mellanår".

Jag är ju bra sugen och man kanske ska starta för att bli en erfarenhet rikare? Det behöver egentligen både jag och hästen.. :) Dessutom finns det klasser om Prince skulle kunna gå på årets SM också. Stora I-landsproblem har jag helt enkelt. Ett junior-år till hade suttit fint, då hade jag inte funderat en sekund. Men nu blir det isåfall debut i Young Rider-SM.


Älskade Pirro på SM i somras!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart du ska! :D

2011-07-24 @ 22:22:40
URL: http://Fridaauu.devote.se
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

klart du ska! så kan jag få komma och titta på er, ta kort om du vill så, om du menar grevagården så bor jag precis bredvid :)! har en kompis som har kvalat in men ska bara starta första kvalet och sen stryka sig i resten bara för att som du säger, bli en erfarenhet rikare! :) grevagården har ju superbanor !

2011-07-24 @ 22:48:06
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Klart du ska! Ni kommer växa med uppgiften; rid ett kval i taget så får du se hur långt det räcker :)

2011-07-24 @ 23:43:57
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: Erica

Åk till SM tycker jag! Så fin som Mirantos såg ut i 1.50´n på Näset så blir det nog inga problem. ;). Se det som en erfarenhet utan för höga prestationskrav på dig och hästen och går det riktigt bra är det en bonus =) Jag håller på er! =)

2011-07-25 @ 01:01:54
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Anonym

Do it!

2011-07-25 @ 10:13:40
Postat av: Anonym

Klart du ska! Såg 150n på näset och du och hästen var grymma=)

2011-07-25 @ 12:21:21
Postat av: Ida

Klart du ska åka! Se det som en erfarenhet rikare när helgen är slut. Ta en dag i taget och jag lovar att ni kommer att kunna ta en bra plats i finalen.

2011-07-25 @ 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0