Martina 18 år!

Publicerat: 2008-08-06 Kl: 16:53:59 | I kategori:


Idag var det jobb också, men idag var det finare väder! :] Sonny ringde och sjukanmälde sig - Great, ensam -.-'' Jävla ventilationshelvete, säger jag bara! Nackspärr har jag också efter att ha klättrat runt uppe i taket^^ Men Sonny dök upp sen iaf (: Men jag måste erkänna att jag känner mig händig när jag fixar det mesta. Monterar ventilation, bakar, lagar mat, tar hand om hästarna och om barnen, ringer bra samtal osv^^ Nästa vecka har jag mitt ridläger (:

Jag är taggad på Cityfesten och jag ska göra livet svårt för vädergudarna om vi får regn!
Min Martina fylller 18 år idag, grattis bruden!
Jag har nästan inte sovit nått, jag bara skrattar. Jag känner mig inte trött, men det är jag!

Nu ska jag typ till stallet och rida mina hästar. Det blir till att rida med hackamore på Suppan >_<



Grabbarna gick kalas idag, mina hästar är bäst <3 Jag kom hem typ klockan 22, då var jag trött.

Suppan: Galoppera inte i skogen på Suppan, hemåt med hackamore xD Hahahah, det var svårt att bromsa kan jag säga^^
Rufus: Vi la ut lite bommar och galopperade över, så JÄVLA FIN! Han var hur fin som helst :D
Cotten: Vi körde lite galopparbete på vallen. Den var jättefin att rida, vallen alltså. Jag hängde på en graman som livrem xD Han var hur fin som helst han också! Liksom, hjälp vad har hänt med mina hästar?^^
Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah! :D

2008-08-06 @ 19:41:52
URL: http://nylundmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0