Free falling

Publicerat: 2009-07-29 Kl: 16:40:00 | I kategori:


Just precis nu sitter jag hemma i vardagsrummet framför tvn och med datorn i knät. Jag älskar den bärbara! Och nu undrar ni väl varför jag är hemma, antar jag. Jag har jobb i Tierp idag, imorgon och på fredag. Så när jag slutar jobba på fredag, åker jag tillbaka till Kybacka. Cissi hade träningar i Tierp igårkväll, så då åkte jag med henne hit. Hästarna är kvar i Kybacka. Jag har jobbat i 18 dagar i sträck nu och på lite obekväma arbetstider, så att säga. Mellan 7-ca 23^^ Så det var jätteskönt att komma hem och sova lite, eftersom jag började klockan 12 idag. Och slutade 15. Skönt att har det lite lugnt, laddar om lite! Här hemma har jag ridläger med 13 barn, men som sagt bara tre dagar. Gulliga små barn!

Igår när jag kom hem blev jag i princip tvingad att följa med till ön. Jättekul att träffa lite människor, saknat mina vänner! Plankade in såklart. Höll mig ifrån alkoholen, så gott det gick. Annars skulle jag väl somna någonstans, haha! Lite bilder från igår finns på min bilddagbok :) http://sjacobsson.bilddagboken.se/ :) Sov rätt länge idag, klockan halv 10 vaknade jag. Svårt att ställa om sig när man har klivit upp tidigt i så många dagar i rad. Allt kommer kännas så jävla enkelt efter Kybacka, haha! :D

Ikväll tänker jag sova. Imorgon blir det jobb och lite socialt, tror jag. Vi får se om det uppdateras nått här, annars kommer jag hem på måndag och då tänker jag börja skriva som vanligt igen, ett inlägg om dagen. Och just ja, tävlade ju i lördags! Mina duktiga hästar! Hade fyra felfria rundor av fyra möjliga! Nästa tävling blir nästa helg, hemma tävlingen. Kråkhoppet. Båda hästarna är anmälda 120, 130, 125. Känns allting bra, så blir det dem klasserna.

Nu tänker jag bara ta det lugnt ännu mera, kanske tar en promenad senare. Lite avundsjuk på en viss människa som har åkt iväg på kryssning, "fan vad kul det hade varit om ni kunde följa med!" - jodu..!

/ Sandra Jacobsson

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar dig! :D Hur som helst så ska jag rapportera att dina fyrbenta vänner mår bra. Det har fläktat skönt idag, inga flugor alls som stör. /Marie

2009-07-30 @ 21:39:57
URL: http://www.kybacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0