Bara några dagar kvar..

Publicerat: 2012-07-10 Kl: 17:00:20 | I kategori: The life of Sandra


Jag håller på att bli lite smått tokig, men nu är det bara några dagar kvar innan jag får sätta igång med tjocka lilla häst. Ska bli jättespännande och se hur han känns efter den här sommarvilan. Undra hur många gånger jag kommer få åka i backen, vildingen :) Just nu är jag dessutom ledig från skolan i två veckor, dock har jag desto mera jobb den här veckan. Så jag är väl rätt sysselsatt ändå.
 
I helgen har har vi roat oss med att högtryckstvätta hela stallet och målat. Det blev så himla fräscht och fint :)
 
 
Jag håller på att vänta mig alldeles otålig på kusen som ska komma, men som inte har dykt upp än.. Men snart rullar allt igång med hästar, träningar och tävlingar igen. Can´t wait!!
 
/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0